התגלה חולה מספר 17 בנגיף הקורונה בישראל

    צבי טסלר No Comments on התגלה חולה מספר 17 בנגיף הקורונה בישראל

    משרד הבריאות מפרסם את סיכום החקירה האפידמיולוגית של חולה מספר 17 בנגיף הקורונה בישראל. למרבה המזל החולה לא הסתובב בארץ עם חזרתו אלא נכנס לבידוד מיידי, אולם נוסעי הטיסה שבו שב מתבקשים להיכנס לבידוד

    קורונה
    Magen David Adom worker wears protective clothing as a preventive measure against the coronavirus seen outside the special emergency Call Center in Kiryat Ono on February 26, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ÷åøåðä åéøåñ îå÷ã çéøåí îã"à èìôåðé צילום: Flash90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חולה מספר 17 הינו פנסיונר ממרכז הארץ שחזר מאיטליה בתאריך 29/2. החולה נסע משדה התעופה לביתו ברכבו הפרטי, הגיע לביתו ונכנס לבידוד מיידית.

    להלן פרטי הטיסה בה נכח המחייבים את האנשים שהיו עמו על טיסה זו להכנס לבידוד: טיסה ונציה – ת"א, חברת איזיג'ט שיצאה בשעה 12:20 בתאריך 29.2 ומספרה EJ3342.

    כל מי שהיה על טיסה זו, מתבקש להכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400 או במוקדי קופות החולים.

    אם במהלך הבידוד מופיעים סימפוטמים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101 של מד"א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף.



    0 תגובות